Wednesday, January 5, 2011

Azam Baru







Pada tahun ni aku bernama Ira Shahirah Binti Mohamad Shah telah berazam ingin berlajar bersungguh sungguh untuk mendapatkan gred yang bagus untuk exam yang akan datang dan ingin membahagiakan semua orang yang aku sayangi. Salah satu azam baru aku ialah Fokus dalam pelajaran.


Tetapkan, Fokus, Jangan tukar !


Inilah masanya tok aku terus menuju ke hadapan agar aku tidak ketinggalan di belakang. Aku akan sentiasa fokus dalam pelajaran tok mencapai cita cita aku. Aku harap aku akan lulus dan berjaya satu hari nanti. Azam aku tahun ni aku tak nak tukar tukar atau lupakan kerana aku dah bernekad tok lakukan seperti apa yang telah aku doakan pada malam tahun baru 2011. Kalau boleh tetapkanlah azam ni dan jangan lah sesekali menukarnya walaupun belum tercapai. Inilah langkah paling penting dalam menetapkan azam. Aku akan buat yang terbaik untuk diri aku.

Sekian Terima Kasih