Monday, September 15, 2014

Blog

Aku memang bukan seorang yang untuk digelar blogger sebab aku memang suka menulis tapi aku tak suka menaip. Aku suka menulis diatas kertas lebih-lebih lagi puisi tapi pantun boleh lah juga sebab menarik bagi aku.

Aku akan terus menaip didalam blog aku ini sendiri so welcome back to me dalam dunia blog. Teruskan menaip didalam blog dan sentiasa update dan update.



Setiap hari pasti ada macam-macam akan berlaku dalam kegiatan harian kita.tapi tak semua aku akan post kat blog ini sebab tak semua juga seseorang manusia itu akan memberitahu satu dunia apa yang dilakukan olehnya.

Aku bukanlah seperti gadis yang lain yang biasanya akan post apa je macam putus cinta, novel apa dibaca, keluar masuk tandas, makan tidur makan tidur dan lain-lain. Aku akan update apa yang aku nak kongsikan. Ia hanya apa yang aku nak kongsikan. Bukan jiwang sana sini. Bukan juga merapu tak tentu pasal