Friday, October 10, 2014

Impian Ku

Masing-masing ada impian masing-masing,
Sejauh mana bermimpi di siang hari dengan leka,
Tak ada guna langsung kalau tak bergerak,
Usaha perlu ada untuk mencapaikan apa yang di impian kan.


Dulu impian Aku ada macam-macam,
Tapi sekarang hanya ada satu dan satu,
Mungkin ramai yang kata terlalu awal,
Kerana Aku masih remaja jadi jangan sia sia kan,
Yang dimaksudhkan adalah alam remaja
Tapi Aku sudah bersedia dari awal,
Sebab Aku tak sabar untuk melaksanakannya.
Perintah dan suruhannya Aku tak akan tinggakan lagi.

Ini lah impian ku,
Selagi belum waktunya,
Jaga iman kita,
Jaga cinta kita,
Jaga amal kita,
Jaga akhlak kita.

"Aku ingin mewujudkan immpianku menjadi nyata dengan tangan ku dengan usaha ku dan dengan cara ku sendiri"


"Impian ku adalah memelodikan lagu yang mampu melukiskan senyuman"